روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس
چه بگویم...
از دهان من فقط شعر جست و زبانم راه دیگر نیافت..
قبل از آنکه بریزد مفت اراجیفم بر تارهای این عنکبوت چندین بار از عمق امتداد خط مجازی قلبم به سنگ قلبش  سری زدمو دست موهایش را گرفتم تا شاید گرد لطافتش بر حرف هایم بنشیند ...
مرا فقط نت های صاف در هم ریخته ی نامنظم ناظم نظم شب میتواند تنظیم کند ... کوکم کند...
دو...ر...می...فا...
تا کجا میرود صدا...
میشنوی مرا؟
من اینجایم...در تاریکی...
صبر کن جلو نیا...همان جا بایست...
گم میشوی در من...در منو تاریکی من..درما...
سل...لا...سی...
صدایم را میشنود کسی؟
من اینجایم...در این تاریکی شخصی...
تاریکی نبود نور است...الزاما سیاه نیست ولی..
تاریکی من رنگی ندارد...تو سیاهی را دوست داری...

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۷)

05 September 14 ، 22:24 علیرضا عسگرپور
بسمه‌تعالی!

خب اول از همه بگم که کف کردم :/ تا حالا ندیدم سطح نوشتن کسی تو هر پست انقد عوض شه. (به نظرم پیشرفت به جلو داشته!)

متن که خوب بود.
عکس هم که یاد نسخه تاریک زئوس افتادم! :دی

در مورد این آخرای متن. من شعر حسابش می‌کنم(حالا شعر نو می‌تونه باشه یا ...). به نظرم خوب داشت پیش می‌رفت جلو ولی یهو به اصل ادبی قافیه که تنگ آید شاعر به جفنگ آید رسیدی گویی.

حالا نظر منه‌ها! یکی ممکنه بیاد بگه خیلی عالی بود. اما حس می‌کنم با کلیت متنت زیاد هم‌خونی نداره. (البته خودمم توی بعضی نوشته‌هام همین حس رو دارم. ولی اگه ننویسی یه چیزی کم می‌مونه٬ اگه بخوای بنویسی حس می‌کنی هم‌خونی نداره که در اینجا می‌گی به درک و می‌نویسیش :دی)

به طور خوب بود.
یه حس خاصی هم بهم می‌ده متن که اونم می‌دوستم. :-؟
به طور کلی ترشی نخوری یه داستایوفسکی ممکنه ازت در بیاد :-"
دیدی علی؟دید تونستم!
حمایت بنمایین میتوانم!!
اره آخراش باز افتاد بعد غذا خوردنم :| دیه حسه نیومد ! درمورده شعرم بگم ک کاملا قصدم همین بود :دی
حالا بازم درس تر میشم! ب خودم امید پیدا کردم!!!

دِ لامصّب ندیده بودم یکی اینقد در ابتدای کارش جهش بزنه! تو چرا اینقد شکسته بندی می کردی؟ بنویس؛ بنویس تا خودم وادارت نکردم بنویسمی! :D

زیاد بخون! با علیرضا موافقم در مورد شعرواره شدن نوشته. ولی توالی منظّمی نداره. فکرت بسیار شاخه شاخه و نامنظم و بهم ریخته س و میل زیادی به جستار داری که به خاطر همین مشکله. شعر نو بخون. می تونم بهت معرفی هم کنم( البته من همیشه چیزاییـو میگم که خودمم دوس دارم. :)) می تونی خودتم بری دنبالش.) شعر نو بخون. دقیقاً شعر نو. نه سپید بخون، نه فرانو. نوی نیمایی. 

و یادت نره.. وحدت فکری مهم‌ترین چیزی هس که یه نویسنده یا شاعر باید داشته باشه. هر چی می خواد بشه. هر منظوری که داری. هر طرز فکری که داری. هر سطح استعدادی که داری. فکرت باید منسجم بشه. شعر زیاد بخون. تو چقد خوبی لعنتی؛ چرا زودتر دست به کار نشدی؟ :D

باو منا!
منو تتازه علی انداخت تو این راه!!! ب خودم بود این استعداد هارو ب گور میبردم! (تعریف از خود)
ولی در مورد همش موافقم بات جز انسجام!
ینی ن که موافق نباشما موافقم ولی درس میگی ندارم!
خیلی هم سخت میباشد ک دارایش شوم!!!!
همه گی دوستان هلپ می پلیز !!!من تازه کارم!
راسی مرسی از نظرت و از تعریفایی الکی ک کردی و امید دادی!!

برو از هر کی میشناسه منو بپرس من تعریف الکی میکنم یا نه. :-" خوش‌بین هستم. امّا تعریف الکی نمی‌کنم. به خصوص تو نوشتن که اصن با کسی نمی‌خوام رودروایسی داشته باشم. یکی استعداد داره، یکی نداره. چیزی غیر ازین نیس. اونی که نداره، باید بهش گف. حالیش کرد. اونی هم داره ولی باور نمی‌کنه- شخص ِ شما- باید حالیش کرد. :D

به شخصه پایه‌تم؛ هر چن منم اندر خم کوچه‌ی اوّلم. :D ولی روم حساب کن. :)
مممممممممممرررررررررررررررررسسسسسسسسسسییییییییییی
من امشب هی امید وار شدم

نوشته هات خیلی عمیق و در عین حال ساده ست...
تاثیر گذاره...
و تحسین برانگیز...
من باور دارم تاریکی ترسناک نیست...حتی ارامش بخشه...فقط لازمه سکوت کنی...
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشی
پاسخ:
ممنون. لطف دارین.
سر میزنم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">