روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

من دوتا حالت کلی از چندین حالت کلیم دارم! کلا خیلی حالت کلی دارم! و خیلی پارادوکس

کلا موجودی سرشار از پارادوکس و حالت های کلی و نگرش هایی ک همشون باهم تناقض دارن!

خیلیم این حالتو دوس دارم خیلیم راضیم!

حالا دوتا از اون حالات کلی پارادوکسیکال اینان

رویا پردازی و زندگی در رویاهام! 

رعالیست بودن!

دوتا رو دارم از مجموعه روهام ک کلا ی وضین اصن!

روی رعالیستیم بیاد بالا کلا اصن هیچی...

روی رویا پردازانمم ک اصن عالی!

بعد ی زماناییم اینا هر دوتاشون باهم میان! اصن ی چیزی میشه هااا

ینی ی بعدای رعالیستیی رو میبینم همزمان ی تصورات فانتزی دارم بعد اصن خیلی خوبه :|

دوتا پست عاخرمو دقت کردین ب هیچ کودوم از پستام نمیخوره؟

بدعت گذاشتم :|

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">