روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

حوصلم سر رفته!

بعضیا میگن کفاشو بگیر سر نره! بعضیا میگن زیرشو خاموش کن!

بعضیا میگن کتاب بخون! بعضیا میگن عاهنگ گوش کن

بعضیا میگن نقاشی بکش بعضیام میگن برو بمیر ب درک حوصلت سر رفته ب من چ؟

خودمم نمیدونم چرا حوصله م باید سر بره.

من عمدتا راهای زیادی برای سرگرم کردن خودم دارم!

ولی الان ن کتابی مد نظره ک بخونم! ن عاهنگ جدیدی ن طرحی ک نقاشیش کنم ن یکی باش بحرفم یا برم بیرون یا کمی شروور بگیم و ن حتی حس مرگ دارم!

دلم ی فیلم میخاد!

ی فیلم جدید! ترجیحا ترسناک! ترجیحا بالای 6 ساعت! ترجیحا چیپس و ماست موسیر داشته باشم ب میزان لازم ب همراه بستنی و قهوه شاید! ترجیحا کسی مزاحمم نشه! ترجیحا خیلی خیلی فیلمش خوب باشه. ترجیحا توش هم سوپرنچرال بیینگز و هم زامبی داشته باشه و هم ومپایر و وولورین (البته وولوورینا و ومپایرا اصن ترسناک نیستن بیشتر جذاب و کولن) ترجیحا عاخر فیلمه همه ب بدترین اشکال ممکن بمیرن و اصلا خوب تموم نشه! ترجیحا اسم یکی از شخصیتایی ک اولش میمیره جیمز باشه ( نمیدونم چرا) ترجیحا عاخرش پایان باز نباشه چون حوصله نظریه پردازی ندارم

و ی عالمه دیگ ترجیحا!

اهاااا ترجیحا ی بچه یک الی دوساله باشه توش ک کل بار ترسناک داستان رو اون باشه! ازین بچه ترسناکا!

ولی الان ک بیشتر فک میکنم دلم اینم نمیخاد!

دلم کلا هیچی نمیخاد!

نمیدونم شایدم بخاد!

هنوز باش صبت نکردم ببینم دقیقا مرضش چیه. اصابشم ندارم باش حرف بزنم. خیلی نق میزنه.

چرا دو سه روزه انقد شررووررو دری وری مینویسم من؟

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۲)

16 September 15 ، 19:39 آنوشا ناروئی
احتمالا اینکه من تو وبت ولوئم و این شر و وراتو می خونم یعنی منم حوصلم سر رفته! :|
همممممم.. گرگه، میگم چنین فیلمی پیدا کردی بگو منم بیام! :)) سر رام چیپسم میگیرم!:))
پاسخ:
دارم سعی میکنم خودم بسازمش انقد ک نیست -_-
چیپس زیاد بگیر! خیللیییییی!

17 September 15 ، 12:22 فاطمه : )
کارای ثبت نام دانشگاه تو انجام دادی ؟!
پاسخ:
اره!شنبه باید برم دانشگا ثبت نام! تو ثبت نامیدی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">