روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

نمیدونم اهل بازی کردن هستین یا ن! ی سبکی از بازی هس ک من خیلی میدوسم ک بش میگن سبک نقش آفرینی یا RPG ! این بازیا اینجوریه ک ی کاراکتر داری بعد براش زره و شمشیر و بقولی عایتم میخری! بعد لول عاپش میکنی زورشو اینا زیاد میشه ی دونه میزنی دشمنت میپاچه!

یکی از بازیای عارپی جیه مورد علاقم Lord of the Rings : War in the North میباشه! سه تا شخصیت میتونی داشته باشی! ی دورف ی الف و ی رنجر دونداین!! البته من عمدتا دورفو انتخاب میکنم چون از جنگیدنشون خوشم میاد! با این کوتاهن ولی شجاعن! و جسور!

حالا انی وی! دیروز من یهو دلم خاس اینو برای هزارمین بار بریزمو بازی کنم! و ازونجایی ک رو موود داغون کردن بودم رفتم ترینر (همون چیزی ک باش میشه تو بازی تقلب کرد) رو گرفتم ریختم تو دیقه اول بازی همه لول عاپاشو کردم زورش بشدت زیاد شده بود با ی ضربه همه رو جر میداد!

بعد ی لحظه به دمیج نامبری ک بالا سر اینایی ک میزنم میاد نگا کردم..

دیدم خو! این دمیج نامبر از هلث خود یارو بیشتره! ینی چجوری عاخه؟ نمیشه ک از ی کاسه عاب شص برابر چیزی که توشه عاب برداشت خب!

بعضی وقتا تو زندگی واقعیم همینه..

زندگی میشه کاراکتر لول عاپ شده توام اون دشمنه ای..

میفهمی که چی میگم؟!

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">