روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

w- yes? go on. ask me.

s- who are you?

w- who do you think I am?

s- I dunno. someone who's asking me my question.

w- most people don't always tell you who they really are. you have to seek inside them and find out.

s- But you are not most people. are you?

w- " seek inside them and find out" ...

s- well...lemme ask you... hwat do you see inside your self?

w- hoho! well! your trying to be wise? aren't you? let ME ask you what do YOU see inside ma' self?

s- inside your self I see a shop... a shop full of masks..and an old wolf is sitting behind its counter..making new masks to wear facing new people... inside your self I see nothing... a darkness...a misery... scream...a footprint of a gone love...a wind...a broken glass...I still see nothing...

w- well...youve seen well enough.

s- tell me then. what do you seen inside your self?

w- inside my self? I see everything...I see all...I see the good and bad...I see my Wolf trying to avoid facing useless people...I see that darkness...cause I'm living in it. the my peaceful darkness...They only thing that you need is to seek inside your self and then youll see everything...even inside the others...

s- do you know what people are thinking about then?

w- people...people people! stop thinking about them. start your own world with your own hands...don't wory about people. don't let them know you...first build that shop. ;)

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۷)

Sir w k جان.....من فکر نمی کنم آدم بتونه بفهمه درون  بقیه چی میگذره...دربهترین حالت هیچی اونطور که به نظر میاد نیست
حالا یه سوال...شما احتمالا دوتا وب ندارین اینجا؟؟؟
پاسخ:
سلام ولی من تونستم بفهمم!
ن هین یه دونه هم زیاده
اون گرگ پشت پیشخوان خیلی تاثیر گذار بود خسته بودم ولی همشو خوندم قشنگ بود مستر فک کنم اگر اون آهنگ راشل رو گکش کنی حالت توپ هست توپ تر بشه this is my fight songالبته یه پیشنهاده کوچیکه فقط
پاسخ:
ممنون که خوندین. حتما گوش میکنم
فارسی بنویسید بلکم بی سوادایی مثه ما بفهمن. ولی فک کنم نوشته ی بدی نبود همین.
به ما سر بزنین خوشحال میشیم.
پاسخ:
من بخاطر همین موضوع متنای انگلیسیمو خیلی خیلی خیلی ساده در حد بچه ابتدایی مینویسم اگ در این حدم شما نمیفهمین دیگ من مسعول بی سوادیتون نیستم .شما بایدخودتونو یکم بکشین بالا. :)
26 June 15 ، 15:32 آدم ارغوانی
!don't let them in
!don't let them see
!be the person you always have to be
پاسخ:
and exactly! don't let them see

ما که بقول خانوم هوشمند خریم خر. ولی به نظرم جدا TTCکه از موسسه گرفتم هیچ به درد نمیخورد. آخه فقط باش بلدم فیلم دوبله کنم همین. هیچ کار دیگه ای باش بلد نیستم که. اینم گفتم که فکر نکنید ایرانی کم از انگلیسیه.
پاسخ:
البته دور از جون.
27 June 15 ، 06:00 II-ELV OMIN
منم معمولا نمیگم خوبه ولی خوب بود.
اگه همینو به فارسی مینوشتی انقدا موثر گذار نبود...
لحنش به دل میشینه.
خوبه.خوب.
پاسخ:
ممنون! نظر لطفتونه
29 June 15 ، 15:36 رها بعلزبوب
پدر عزیزتر از جان:| میخاستم راجع به متن نظر بدم بعد نظراتو خوندم یادم رفت نظر خودم:||||
ایز اینجا چت روم؟:دی

+اون پیتزاهه -_-
پاسخ:
عزیز ددلل پپددرر!! دوستان لطف کردن ب چت روم تبدیلش کردن!
+درس میکنم برات!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">