روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

 هرچه سلامت میکنم رویت بر میگردانی و به هیچ مینگری و میپنداری جز من کسی دیگری ست...

نه...فقط من و تو ایم...آدم...

من برای توام...تو برای منی...

آدم...بیا و دمی شاه من بشو...هرچه بگویی همان میکنم...دست بردار از قهر..غیر از ماکسی نیست...

آدم...بگو...چیزی بگو...من سراپایم گوش است و منتظرم برای طاعت دستور...چه گفتی؟؟هرآنچ تو بخواهی همان است...من فردا باز میگردم...

((پ.ن: از این ب بعد هر چن شب و هر وقت حسش اومد ی تیکه ای میذارم از داستان آدم و حوا..البته داستانی ک من میدونم...هربار هم مونولوگای کسی رو میذارم که اسمش رو تیتره.یکم گنگه و درکش سخت میشه البته باید اشاره کنم سبک نوشتن من همینجوریه گنگ نویسی.)))

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۲)

مثنکه هنوز حسش نیومده نه؟؟؟

اعتراف 2: فک کنم پنجمین باریه که وبتو زیر ورو می کنم...شایدم بیشتر...هر بارم یه چیزی به ذهنم می رسه می ذارم دیگه....ناراحت نشو...
پاسخ:
چرا ب ذهنم عامده شاید امشب بذارم
راحت باش!
ای باب...عاقای sirخان جان...امشبم تموم شد...الان فردا صبه...پست شما آپ نشد..دیگه چه غد می خاین مارو منتذر بظارین؟؟؟
پاسخ:
برا یکی از دوستام مشکلی پیش اومده. نتونستم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">