روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

درمیان هوای دروغ زده مه آلود روشن از نور سیاهیه دل آدم های سیب کرم خورده ،خورده ی  خیره به افق آرزوهای پوچ و فانی خشک تر از کویری که سال هاست کلاغی هم از عبور نکرده،

من به انتظار قدم میزدم...نمیدانم چه میخواستم که بازگشته بودم به این جماعت سیب پرست...

(البته که حق سیب دوستاشتن را دارند...پدرشان عرش برین را به سیبی فروخت و لبخند و حوا خرید...)

این ک الان میخاهم بگویم ربطی ندارد ...ن ب هدفی ک داشتم از شروع این متن ن به ...نه به هیچی...

ولش کن اصن...ادبی نمینویسم...همینی ک الان هساو مینوسیم...

بعضی وقتا بعضی آهنگا هس ک اصن انگار بچه بودی با این ب دنیا اومدی...بدجور حالتو داغون میکنه...بدجور...

میدونی...من از بچگیم بدم میاد...

ن ک بدم ببیادا...دلم برای خودم میسوزه...که چقدر ساده و معصوم بودم...چقد کوچیک بودم...چقد راحت خوشحال میشدم چقد راحت سر گرم میشدم...چقد معصومانه بازی میکردم...چقد...چقد خوب بودم...

هر بچه ای روهم میبینم تو پارک یا هر ججایی بازی میکنه عجیب دلم میگیره...نمیتونم نگاش کنم...که چقد راحت میدوئه چقد راحت موهاش تو باد تکون میخورن..چقد خوشحاله...چقد بیخبره...کتش هیچ وقت بزرگ نمیشدم هیچ وقت...

دیه اشک نمیذاره ادامه بدم...

Era - Flowers of the sea


A Fu**in' Psycho

نظرات  (۲)

29 January 15 ، 00:21 محمدرضا
خوب بود
شما اوإین مردی هستین که اعتقاد داره سیبو آدم خورد...البته از بین مردایی که من دیدم😊



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">