روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس
دیروز بود؟شایدهم پریروز...شاید هم ..نمیدانم...
روی صندلی راحتی سیاهم بودم...از گوی جهان نمای تاریکم به دنیای آنسوی تاریکی نگاه میکردم.ردپای صدایی را دیدم...
صدایی که بوی پول نو میداد...صدایی که بوی کلاه روسی میداد...صدایی که بوی عطر تند میداد...صدایی که ردپایش به خانه نوستالژی های بچگیم میرفت..
صدایی که رنگش مرا در آغوش کسی میبرد...صدایی که مرا یاد مردی با نگاهی معصوم میانداخت...و معصومیت مرا به گریه میاندازد...
صدایی ک بوی رنگی کهنه میداد...

آه اینبار نه...بازهم؟
بازهم شیشه ی سیرترشی خاطراتم شکست..اینبار چه کسی وارد پستوی تاریک و نمور ذهنم شده؟؟
بوی آشناییست...
باید حدث میزدم...
اینبار عصای چوبیه قلم کاری شده آشنایی شیشه ی سیر ترشی خاطراتم را شکاند...بیچاره این شیشه..چه سرنوشتی دارد.
عصایی که زمانی آرزوی بازی با آن را داشتم...عصایی که زمانی از من بلند تر بود...کاش همیشه همانطور میماند...شاید صاحب عصا هم میماند. چ کسی میداند؟
شلوار سیاه اتو کرده اش هنوز هم همانطور شق و رق به تنش نشسته بود. هنوز همانطور....
هیچ تغییر نکرده بود...خوبی خاطره است...
کاش میشد ازش بخواهم باز هم برایم داستان زندگی اش را بگوید...
کاش میشد بازهم بگوید زودتر به من سر بزن...
اما برعکس...حال این منم که باید برای او داستان زندگیم را بگویم...
این منم که باید بخواهم زود تر به من سر بزند...
کاش درکش میکردم...
تا به خودم آماده ام نه اثری از بوی پول نو بود نه کلاه روسی نه بوی عطر تند نگاه معصوم نه عصای قلم کاری شده ..نه پدربزرگم
من مانده بودم و دلی گرفته و بازهم شیشه ای شکسته و ترشی های ریخته و پستوی تاریک و نمور ذهنم...
و گذشته ای که گذشت ولی نمیگذرد...
A Fu**in' Psycho

نظرات  (۳)

12 June 15 ، 04:47 ناشناس
خیلی قشنگ بود.ولی چرا حدث؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احتمالا نباید حدس باشه؟؟؟
پاسخ:
هههههههههههه!! انقد حدثو اینجوری نوشتم عادت کردم دیگه!! مرسی ک گفتین!!!
 خواهش می شه...من سارام ها'نمی دونم فازم چی بوده زدم ناشناس 😊
پاسخ:
هههههههه پدو پغابلم! مرسی ک میخونین بلاگو
مرسی ازشما با مطالب تاریک قشنگتون. باید از سلنا تشکر کنید...یه سریال داره اسمش نمی دونم چی چیه ولی توش wizard  داره....منم با پیشوند پسوندای مختلف امتحان کردم...بعد وبلاگ شماهم اومد...خوشم اومد مشتری شدم دیگه ...😊😊💝
پاسخ:
خوشحالم که یه نفر خوشش اومده.
بازم ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">