روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

تصمیمات امسال :

1-دوستیای محدود تر! خیلی محدود تر! محدود ترتر! البته این ب این معنا نیس ک دوستامو دوس ندارم! خیر!اتفاقا چون دوسشون دارم این کارو میکنم!

2- دوست جدید اضافه نمیشود!همینایی ک هستن کافیست!ی باغ وحش دوست دارم! خودشان میدانند!نیاز ب اسم بردنشون نی!

3- تغییر تعریف دوست!

4- درد دل × رو مخ ملت را نمیرم دیه!

5- پیش رگفتن هرچه بیشتر "تام بامبادیل واره"!

6- کرم نریختن ب ملت!

7-  از همه مهم تره! شناخت خودم! ابعاد مختلفم! نقاب های گوناگونم! یکم گم شدم تو خودم!

پ.ن: یهو ممکنه غیب شم برم کلا! تاکید میکنم کلا! سر جامما یهو دیه خبری ازم نمیشنوید! زندم! منتها چیزی ک تو خودم پیدا کردم یکم فقط یکم براتون خطرناک بوده!پس هممم.. دنبال گرگه نگردین! البته ک نمیگردین و الان میگین چ خودشو عادم حساب میکنه!


پ.ن2:خیلی از نوشته هامو وقتی نوشتم ک اینو گوش میکردم!

ی غم خاصی داره! ویولن سمول یروینین!!

همم..این قطعه خیلی از تاریکیای منو بجای خیلیا پر کرد!

 پیشنهاد میشه

پ.ن3: امسال سال عجیب تری خاهد بود ظاهرا!

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">