روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

اون دوست عزیزی ک کامنت ناشناس گذاشته زیر پست قبلی رو من اگه پیدا کنم قطعا بدون شک ی بلایی سرش میارم.

با مضمون کامنتت مشکل ندارم کامنتت دردسر ساز شد و یکیو بخاطرش ناراحت کردم! پیدات کنم پدرتو در میارم

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۴)

بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی زیبایی دارین
20 October 15 ، 21:31 محمد عندلیب
خخخخخ.
خو کسی رو ناراحت نکن !
پاسخ:
چشم! چون شما گفتی :/
21 October 15 ، 19:15 آنوشا ناروئی
منم همینطور |:
و البته این ممده مذکور رو هم :|
پاسخ:
این ممده مذکور از بین این همه پست اومده رو این کامنت گذاشته :|
21 October 15 ، 19:47 ناشناس
ععععع:| سحر:| خاک دوعالم تو سرم:| سر و کله سحر اینجا هم پیدا شد؟:|
عاقا اینو بزن از عای پی بلاک کن:| در نقش بات تو بلاگ همه ظاهر میشه و زیر پستاشون جملاتی مث" عاللللللللیییی بوووود" یا " چه بلاگ خوبی داری!" یا همینی که این بالا گفت یا " صاحب وب چقده قشنگه ایشالا مبارکش باد(:|!)" می نویسه:| نجات بده خودتو:|
پاسخ:
همچنان ناشناس!
از خودت فرار نکن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">