روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

جادوی تاریکی این است که از درون آن، قلمرو روشنی را بهتر خواهی دید! کسی که در روشنی است از تاریکی خبری ندارد..

روزی دوباره برخواهم خاست...

Servatis A Maleficum
אביר זאב

آخرین سایه ها
  • 3 September 16، 02:29 - کالاحراج
    لایک
  • 19 May 16، 00:13 - میم عین سین
    :|
تاریک نویس

متاسفانه خیلی سرده

متاسفانه من سرمارو دوس دارم

متاسفانه خیلی ضعیف شدم

متاسفانه زانوهام موقع بالا پایین رفتن از پله میلرزه

متاسفانه به این ک همرو از خودم دور کردم میگم خوشبختانه

متاسفانه یکی از بینشون خزیده اومده لب مرزهای قلمروم وایساده

متاسفانه خیلی سخته ک بگی : فک کنم ازت خوشم میاد!

متاسفانه ناراحت میشه!

متاسفانه این یکی از سخت ترین کارهای دنیاس!

متسافانه از بین دوراه هرکودومو انتخاب کنم فک کنم ضرر کردم!

متاسفانه شاید ی روز اینو بخونه!

متاسفانه باید بگم یا گمشو اونور مرز یا بیا مث عادم اینور :|

متاسفانه خل شدم ننویسم بهتره

A Fu**in' Psycho

نظرات  (۳)

01 November 15 ، 20:10 سمانه حاتم
یادته گفتم این دایره ی دورمون، یه لبه هم داره که میشه بعضیا رو یه مدت اونجا نگه داشت؟...:دی
پاسخ:
هاااا!
ولی اذیتم میکنه.
نمیتونم باش کنار بیام
01 November 15 ، 22:11 نت فالش
خیلی رو مخه:|
دلت میخواد بزنی تو دهنش که یارو یا بیا اینور یا گمشو برو بیرون دیگه:|
نمیدونی در چه حدیه:|
من راه حلم واسه اینجور مواقع خیلییییی جرف زدن با یاروعه که خب ناخودعاگاه وسطش تکلیف عادم مشخص میشع:دی
پاسخ:
بضی وقتا هس میبینی ک یاروعرو اصن نمیشناسیش! اصلااا
02 November 15 ، 00:56 سمانه حاتم
نظر بالایی تاکید و تایید میشه. ^_^
پاسخ:
:دییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">